Gårdagen

Ledsen att jag suger på att blogga just nu. Men iallafall, igår var jag först i skolan som vanligt och hade knappt någon röst på hela dagen men för övrigt kände jag mig frisk så jag kämpade mig ut igår såklart! Vi var först några tjejer hemma hos Agnes och sen strax efter tio så drog vi och träffade några andra en liten stund för att sen dra vidare till någon fest, ganska seg faktiskt men ändå kul. Jag började känna mig sjukt dålig framåt tolv eller så, så jag bestämde mig för att dra hem! Väl hemma blev det te och sova. Nu ligger jag i soffan med 39 graders feber och världens hosta! Smällar man får ta. Väldigt tråkigt med tanke på att jag, Linnea och Ida hade planer på middag i stan och sen bio ikväll!

Hoppas att ni mår bra iallafall! Pussar


Kommentarer
Anonym säger:

Får du festa/supa för dina päron?

2013-02-09 | 17:19:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback