LOV BITCHES!

Äntligen är det höstlov! Otroligt skönt även fast jag har en del plugg att ta igen! Måste börja satsa på skolan och jobba upp mina betyg nu med tanke på att jag vill gå blackan kanske.
Igår hade jag en supermysig dag i stan med Victoria! Köpte en Ralph lauren parfym, den blåa faktiskt, dom flesta har den rosa men jag gillar faktiskt den blåa! Och sen köpte jag en bondelid tröja!
Snäll som man är så bjöd jag min underbara bästi på lunch, vi åt varsin ceasar sallad på capuccino!
Efter det åkte vi till Aba och mötte upp Matilda , Nora , Kim och några andra killar som jag inte kommer ihåg namnen på! Vi åkte vidare mot bp för att fixa en sak och sen ladda min mobil. Sen skulle dom på fest medans jag va tvungen att åka med mina föräldrar och bror ut och äta för att sen se nya Bond filmen! Rätt mysigt det med förutom att filmen va slut typ halv ett, men men! Hade ni en bra fredag?

Pussar Malin!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback