Svar på tal

Du och Rebecca Novo tror verkligen jättehögt om er själva, ni är pajaser och hela Stockholm skrattar åt hur ni håller på. Gör alla en tjänst var och bara sluta med det.

Svar: Hej du! Trevligt att du tog dig tid att kolla in min patetiska blogg! :) Jag tror verkligen inte något högt om mig själv så förstår inte riktigt vad du fått det ifrån! :P Tycker mest att den där kommentaren av dig var skrattretande med tanke på att du varken känner mig eller vågar stå för att du uppenbarligen har något imot oss. Du behöver inte följa våra bloggar eller följa oss någon annanstans om vi stör dig så! Skulle va jättekul att veta vem du var med tanke på att du knappast känner mig eller vet vem jag är som person. Ha det bra du!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback