Saker ni kanske inte visste om mig!

Jag vill nästan alltid ha något att göra, pluggar hellre än att kolla på tv ibland.
Jag har jordens kanske sjukaste och konstigast humor.
Dom flesta skulle nog säga att min musiksmak suger om dom kollade igenom mitt spotify lista, men vafan, alla gillar olika.
Jag fyller år den 13 augusti och har nästan alltid någon form av otur på min födelsedag.
Jag får ofta höra att jag ser ut att vara äldre än 15. 
Jag pluggar väldigt sällan men har ändå hyffsade betyg.
Jag skulle inte klara mig utan min mobil, håller alltid i den och kollar den 24/7. 
Jag tycker att Facebook är uttjatat.
Jag har gråtit över 4 gånger den här veckan. PMS 
Jag tuggar nästan alltid tuggummi.
Jag lyssnar alltid på musik när jag sover.
Jag är dålig på att hålla ordning i mitt rum.
 
P U S S A R  M A L I N
 

Kommentarer
Saraaaaaaaa <333 säger:

HaHaha åh va sant att du nästan alltid tuggar tuggummi, har inte tänkt på det förut 😂😂😂 ❤❤❤ <333

2012-12-01 | 00:48:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback