Rätt bra lördag ändå!

Började med att jag åkte med mammi till stan och köpte lite underkläder, as söta! Efter det åt jag och mamma lunch på något mysigt cafe, lite senare mötte jag upp Nora i Alvik och vi drog oss mot stan för att ta en fika och snacka , vi satt säkert där i tre timmar, bara pratade. Sen kom Kim och vi åkte nästan direkt till Brommaplan för att möta upp Victoria och Matilda, vi snackade och så ett tag sen drog jag ensam till stan för att möta upp Ida och Linnea och se nya Twilight (helt sjukt bra! Alla måste se helt klart), efter filmen gick vi till donken och drack milk shake, eller Linnea gjorde, haha. När vi börjar närma oss tunnelbanan så kommer en kille springandes efter oss med Linneas mobil som hon tydligen glömde! Sjukt snäll grabb måste jag säga, han va helt andfådd stackarn, haha. På vägen mot brommaplan så hoppade Agnes på tuben efter som vi bestämt det och vi stötte på Kalle och några av hans kompisar vid Bp och sen åkte vi till ängby för att möta upp massa andra kompisar , bland annat Ludvig, David, Rikard, Nora, Kim, Matilda, Nicolas, Sara, Victoria, Rebecca, och sen några andra! Efter ett tag började vi gå mot tuben och fick stå och vänta i säkert 20 min på den.. När den väl kom så åkte vi mot bp och satte oss på donken, standard haha. Sen precis när jag skulle dra så smsade Kalle och sa att vi skulle komma på fest så jag träffade honom i typ 10 min men hängde inte med för va tvungen att dra hemåt.
Sen lyckades jag somna med kläder och smink på, bra Malin! Riktigt bra! Haha.

Pussar Malin , för alla som orkade läsa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback