Bekännelser

• Jag har ganska dåligt självförtroende men visar det inte så mycket med tanke på att jag själv hatar när folk klagar överdrivet på sig själva hela tiden.

• Jag lyssnar alltid på en och samma låt i ett tag och sen är den as dålig och då hittar jag en ny att förstöra.

• Jag tycker att nian är as jobbig och längtar till gymnasiet med tanke på att alla säger att det är as soft!

• Jag älskar Odd mollys kläder men har bara en tröja därifrån.

• Jag skriver dagbok. Fast bara om vissa speciella saker.

• Jag vill ha en Mikael Kors väska.

• Jag älskar Thomas sabo armband men har inget eget!

• Jag läser alltid vecko revyn när jag har tråkigt, eller kollar tv.

• Jag har haft två pojkvänner.

• Jag ligger alltid på mage i sängen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback