Bara jag?

Bara jag som tycker att det är sjukt komiskt med brudar som leker att dom älskar fotboll eller någon annan sport och lägger upp bilder och skriver t. Ex "Åh kom igen DIF ni är bäst" och lalala, och sen vet dom igentligen inte ett skit om varken laget eller sporten! Jag säger inte att jag är as bra på sånt heller, verkligen inte men jag leker inte att jag är det.. Det som är skillnaden, haha. Sen så finns det ju personer som tycker att det är kul att titta på fotboll även fast dom inte kan så mycket om det, och det är enligt mig en helt annan sak! Då kollar man för att det är kul och inte för att låtsas vara någon man inte är! Va er själva istället! Det vinner man alltid på i längden! Så det jag ville säga va igentligen att killar gillar er inte mer om ni låtsas kunna massa om något ni igentligen inte kan, lär er eller skippa snacket 😉

Åååååh vad många haters jag fick nu! Haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback