10 saker du kanske inte visste om mig

1. Jag har jättesvårt för att börjar gilla killar och bli kär.

2. Jag har 42 i skostorlek.

3. Jag tar lätt åt mig av negativ kritik och tänker på dem jättelänge ibland.

4. Jag har svårt att ta åt mig av positiv kritik.

5. Förut hatade jag att ha stora läppar men nu älskar jag det.

6. Vissa tror att jag är bortskämd men det är jag verkligen inte, betalar nästan allt dyrt , alltså märkeskläder osv för egna pengar som jag själv tjänat.

7. Jag har aldrig haft ett seriöst förhållande, vilket är riktigt synd.

8. Jag har en hund som heter Pajas.

9. Jag är nästan alltid glad fast är dålig på att visa det ibland.

10. Jag har F i bild. Hur lyckas man? Haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback