Onsdagar är bäst

Vilken jävligt seg dag. Allmänt irriterad. Sen kommer min lärare och ska göra det värre, jag, Victoria och Linnea låg och as garvade på lektionen, kunde inte hålla oss dels för att Victoria låg och såg allmänt rolig ut. Sen så ska dom ju SÅKLART köra ut någon ur klassrummet och det blev ju såklart JAG. Hatar. Blir fett irriterad, sen får jag typ va i ett klassrum med massa sexor eller om det va sjuor... Ush. Sen när jag redan är sur så kommer min lärare och ska förklara sig varför jag fick gå ut "Men jag va tvungen att ta ut någon" aa eller så tar du ut alla eller DEN/DOM SOM ORSAKAR GARVET.

Okej tack, behövde bara vara lite arg. Ska snart åka och träffa Rebecca och tror att kanske Jenny och Josefin skulle va med, myspys!

Pussar Malin!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback