Ideal?

 
Igentligen så är dagens ideal rätt sjuka, speciellt för tjejer. Man ska vara pinsmal, inta ha något fett alls, sen ska man dessutom ha stora bröst och ganska stor rumpa, hur går det ihop? För de flesta så kan man ju inte vara pinsmal och ändå ha stora bröst, det går liksom inte om det inte handlar om gener och så att man har stora bröst ändå. Sen ska man ha perfekt hy, stora läppar, liten näsa och fina ögon. Långt hår.
Vad jag försöker säga är att alla är fina på sitt sätt! Smal eller tjock, spelar ingen roll. Du är fin som du är!
 
a pretty face is nothing if you has an ugly heart.
 
 
 
 

Kommentarer
L säger:

Fast det spelar ganska stor roll

2012-12-09 | 10:46:14
Fan-girl säger:

Du e perfekt enligt mig!!

2012-12-17 | 22:13:44
Fan-girl säger:

Hur gör du för att gå ditt kår då långt och fint?
Uppskattar gärna ett svar

2012-12-17 | 22:14:36
Malin säger:

Tack Gud vad gulligt! Blir as glad! Jag gör inget speciellt med mitt hår, tack igen! Kram

2012-12-18 | 08:22:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback