Bye bye 2012

2012 - det här året har inneburit mycket förändringar, bra och dåliga för min del. Jag har konfirmerat mig, vilket var en underbar upplevelse och jag har lärt känna massa nya människor som jag inte kan förstå hur jag kunde leva utan! Men jag har även förlorat någon som var en så stor del av mig, eller förlorat och förlorat, glidit ifrån, och jag tycker personligen att det är så sjukt synd, eftersom vi alltid hade så kul ihop och du betydde och betyder mer än du någonsin kommer kunna förstå. Jag hoppas att du öppnar ögonen för dom här orden och ser att dom är till dig. Sen så har jag börjat umgås med massa nytt härligt folk! Bland annat min soulmate Beccz, fy vad mycket mysiga minnen vi skapat på så kort tid! Big love!
Sen har jag ju färgat håret! Förändrats totalt till utseendet och enligt mig till något bättre!

I början av tvåtusentolv så träffade jag en person som alltid kommer att betyda något för mig, min första lilla kärlek kan man säga, även fast det är 10 månader sen så har vi fortfarande kontakt, vi bryr oss verkligen om varandra! Och ett tag ångrade jag att jag dumpade honom vilket jag tror att en liten del av mig fortfarande gör men samtidigt så känns det som att det var menat så.

Bjuder på massa härliga bilder från året som gått! Pussar


Kommentarer
Anonym säger:

Är killen Jimmy?

2012-12-30 | 01:07:41
Största orren becczzzzzzz säger:

Babe du är bäst, love you big time ❤

2012-12-31 | 17:26:47
Bloggadress: http://rebeccanovos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback